Lema curs 2018-2019

GRADUACIÓ ALUMNES INFANTIL 5 ANYS

Hi havia una vegada...............un grup de 25 xiquets de tres anys que travessaren les portes d'aquest col•legi, el sant Andreu de l'Alcúdia, amb una motxilleta a l'esquena per omplir, amb les caretes enceses d'il·lusió, expectació i com no, de por en descobrir i encetar una etapa nova a la seua vida. Ja hi eren al col•le dels majors!!! Tot semblava gran per d'ells, els seus ullets anaven d'ací cap allà intentant retindre tot el que veien, i deixant que la seua curiositat innata, els permetés iniciar un munt d'aprenentatges.

Així entre rialles, cançons , jocs i el sentiment de pertinença a un grup d'amics, a una classe i a un col•legi, han anat superant els tres cursos d'infantil.
Hem arribat a la fi, i com tots els finals, ens omplim de joia i orgull pel treball fet i, al mateix temps, ens envaeix un sentiment de pena pel seu comiat, en pensar que els "soltem". Quantes coses viscudes, quantes abraçades i besets ens hem repartit, quantes llàgrimes hem eixugat........arribant a fer uns lligams difícils de trencar amb el pas del temps.

Ells aniran passant cursos, aniran fent-se fadrins, però l'empremta que han deixat ací, a infantil, no s'esborrarà.
Tenim la sort de veure'ls créixer ací també, al col•le sant Andreu. No us perdrem de vista!

Des d'ací us desitgem tota la sort del món i que sapigueu que ens teniu ací per sempre.

Un bes ben gran