Lema curs 2018-2019

Des de fa uns anys, el nostre centre promociona la pràctica de la pilota valenciana mitjançant les unitats didàctiques en l'àrea d'Educació Física i la participació dels nostres alumnes de 4t de primària en el programa "Pilota a l'escola" de la Federació de Pilota Valenciana. Aquesta envia un pilotari professional i un tècnic per a què els ensenyen com es protegeix les mans un jugador d'elit, preguntar-los curiositats en l'entrevista que preparem en classe i fer la part pràctica. Enguany han vingut Jose Garcia "el Moro" i David Sanjuán, respectivament, i hem jugat amb ells al C/Patrici Boronat.

Els alumnes de 3r de Primària finalitzàrem la 1a avaluació amb la tasca final d'un projecte que ens ha permés investigar les característiques del relleu que ens envolta. El cicle de l'aigua i els diferents estats d'aquesta, les representacions de la Terra, els paisatges naturals i humanitzats així com el relleu del paisatge de costa, han sigut alguns dels temes triats per a finalitzar el treball dins l'àrea de les ciències socials d'aquests mesos passats. Enhorabona xiquets! Gran treball i excel·lent resultat! Ara a pel següent!

Taller literari dels alumnes de 6è al curs 2015-16.

Els alumnes de primer de primària han treballat en el primer trimestre el projecte “Així és el meu poble”. Començaren fent una passejada pel poble passant pels edificis i monuments més significatius com la Casa de la Cultura, la Biblioteca, la Casa de la Música, el Mercat, la Nòria, l’Ajuntament, l’Ermita i l’Església, acabant en el nostre col.legi.

Vialdea és un parc educatiu molt innovador on es treballen els valors de la seguretat vial, la convivència i el respecte.

Allí els nostres alumnes van poden experimentar la vida quotidiana d’una ciutat a xicoteta escala, descobrint el món dels bombers, metges, mecànics,…

Tot dins d’un marc de referència tan important com és l’educació vial i cívica.