Els alumnes de 1r i 2n de primària acabaren el seu projecte "PEGANT-LI VOLTES AMB BICI" de CC SOCIALS recorrent una rèplica d’un circuit urbà amb bicicletes i patinets.
Gràcies a L’Ajuntament i a la policia Local rebérem nocions d’educació vial i posàrem en pràctica tot allò que aprenérem en el projecte.

En CC NATURALESA i per acabar el projecte “A LA TEUA SALUT”, van rebre la visita de la infermera Aida. Els explicà tot allò relacionat amb els hàbits saludables, els aparells del nostre cos i, a més a més, els va ensenyar a embenar una part del cos i a sentir el seu propi cor. També practicàrem com ajudar algú per a poder salvar-li la vida.

Moltíssimes gràcies Aida!! Esperem poder comptar amb tu altra vegada!!

Els alumnes de 5é i 6é de primària han realitzat el projecte d’Aprenentatge Servei (ApS) “SANT ANDREU PROMOU SALUT” en l’àrea de CC Naturalesa. La metodologia ApS, entre altres coses, permet als alumnes aprendre continguts curriculars de forma interdisciplinar i oferir un servei a la societat.

En aquest projecte, l’alumnat ha aprés principalment continguts de CC Naturalesa, però també de Matemàtiques, Llengües, Ed. Física, Ed. Artística i Informàtica.

D’altra banda, el servei que han donat a la societat és la promoció i millora d'hàbits saludables per als seus familiars, els companys del col·legi i a ells mateixos.Logo APS Salut

Des de fa uns anys, el nostre centre promociona la pràctica de la pilota valenciana mitjançant les unitats didàctiques en l'àrea d'Educació Física i la participació dels nostres alumnes de 4t de primària en el programa "Pilota a l'escola" de la Federació de Pilota Valenciana. Aquesta envia un pilotari professional i un tècnic per a què els ensenyen com es protegeix les mans un jugador d'elit, preguntar-los curiositats en l'entrevista que preparem en classe i fer la part pràctica. Enguany han vingut Jose Garcia "el Moro" i David Sanjuán, respectivament, i hem jugat amb ells al C/Patrici Boronat.

IMG 20191204 152656

Els alumnes de 5é i 6é de Primària hem realitzat un taller de teatre al voltant de l’obra L’ Illa del Tresor,  de R.L Stevenson.

Començàrem l’aventura d’aquest taller de teatre “La vida Pirata és la vida millor”, amb dues rutines de pensament:

- Un  C.S.I ( Color-símbol-imatge )  a partir del tràiler de la pel·lícula “Pirates del Carib ” i

- Per a donar a conèixer l’autor d’aquesta meravellosa obra literària utilitzàrem la rutina “Abans pensava-Ara pense” a partir de la informació recollida en la introducció del seu llibre.

Els alumnes de 3r de Primària finalitzàrem la 1a avaluació amb la tasca final d'un projecte que ens ha permés investigar les característiques del relleu que ens envolta. El cicle de l'aigua i els diferents estats d'aquesta, les representacions de la Terra, els paisatges naturals i humanitzats així com el relleu del paisatge de costa, han sigut alguns dels temes triats per a finalitzar el treball dins l'àrea de les ciències socials d'aquests mesos passats. Enhorabona xiquets! Gran treball i excel·lent resultat! Ara a pel següent!