Lema curs 2018-2019

Els alumnes de 3r de Primària finalitzàrem la 1a avaluació amb la tasca final d'un projecte que ens ha permés investigar les característiques del relleu que ens envolta. El cicle de l'aigua i els diferents estats d'aquesta, les representacions de la Terra, els paisatges naturals i humanitzats així com el relleu del paisatge de costa, han sigut alguns dels temes triats per a finalitzar el treball dins l'àrea de les ciències socials d'aquests mesos passats. Enhorabona xiquets! Gran treball i excel·lent resultat! Ara a pel següent!

Els alumnes de primer de primària han treballat en el primer trimestre el projecte “Així és el meu poble”. Començaren fent una passejada pel poble passant pels edificis i monuments més significatius com la Casa de la Cultura, la Biblioteca, la Casa de la Música, el Mercat, la Nòria, l’Ajuntament, l’Ermita i l’Església, acabant en el nostre col.legi.

Vialdea és un parc educatiu molt innovador on es treballen els valors de la seguretat vial, la convivència i el respecte.

Allí els nostres alumnes van poden experimentar la vida quotidiana d’una ciutat a xicoteta escala, descobrint el món dels bombers, metges, mecànics,…

Tot dins d’un marc de referència tan important com és l’educació vial i cívica.

Taller literari dels alumnes de 6è al curs 2015-16.

Enguany els alumnes de 5é de primària han pogut conéixer i practicar un esport nou en la UDI “EL COLPBOL”.

Han realitzat la rutina de pensament “Abans pensava-Ara pense”, visualitzat videos sobre aquest esport, jocs i partidets de Colpbol, prova escrita i autoavaluació.

Aquest esport coeducatiu i integrador els ha agradat moltíssim!!

imatge colpbol