Lema curs 2018-2019

Com ja sabeu i seguint la línea de Centre, enguany hem decidit treballar algunes àrees mitjançant Unitats Didàctiques Intel·ligents (UDI’s) que inclouen metodologies innovadores, entre elles l’àrea de Cultura Valenciana a cinqué de Primària.

Els nostres alumnes estan treballant en aquests moments la UDI; “Coneixent la nostra geografia i población”  mitjançant una dinàmica de treball cooperatiu “Puzzle d’Aronson” on els alumnes es converteixen en experts d’una part dels continguts que volem que aprenguen i ho transmeten als seus companys.

A més, ens ha visitat un tècnic d’educació mediambiental i hem pogut gaudir i aprendre d’una sessió de formació sobre els espais naturals protegits de la nostra comunitat i la importància de la seua proteció.