Lema curs 2018-2019
Els alumnes de 1r d’ESO han organitzat un mercat solidari de llibres. Aquesta iniciativa entra dins de les actuacions del pla lector de centre. S’ha organitzat amb una triple finalitat:
  1. Fer que cada alumne del nostre col·legi porte un llibre per tal de poder vendre’l al mercat solidari.
  2. Fer que tots compren els llibres que hem dut.
  3. Recaptar diners per a “un verano diferente” de la Fundació de Col·legis Diocesans.

Els alumnes de 3r d'ESO han realitzat en l'assignatura de biologia les UDI (unitat didàctica intel·ligent) corresponents a la segona avaluació.

Durant la primera de les UDI han estudiat d'una manera pràctica en què consisteix una dieta saludable i per a fer-ho n’han dissenyat una de manera cooperativa. També van examinar les etiquetes dels aliments, posant especial atenció als conservants i additius i finalment realitzàrem una reflexió sobre les malalties relacionades amb una mala alimentació sobre les quals van fer un anunci publicitari per prevenir-la.

Hui els nostres alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO estan al Parc Natural de la Font Roja d’Alcoi reforçant, a peu de camp, els continguts vistos en Biologia i Ciències de la Naturalesa.
El desig d’aconseguir un clima de convivència adequat, que fomente la resolució pacífica i constructiva dels conflictes i el rebuig total i absolut de l’assetjament, ens mouen a plantejar el projecte que vos presentem.
Considerem l’espai de la tutoria com ideal per a treballar la prevenció dels conflictes i el foment de valors de convivència democràtica i igualitària.
Amb aquests objectius naix el projecte que ja ha passat pels nostres alumnes de secundària: prevenció de la violència i promoció de la convivència.

Els nostres alumnes de 4t d’ESO han visitat la 2a edició de la “Fira Universitaria” a la Devesa.

Dins del procés orientador en el que estem immersos, els alumnes han pogut rebre informació de primera mà de diferents Universitats i Instituts de Secundària.

A més, han pogut gaudir de xarrades com “Metodologia de treball a la universitat”, “Taller de lideratge, emprendeduria i innovació”, “Relació entre Art i Tecnologia a l’actualitat”, “La formació profesional; un objectiu de futur”,…

Ha estat un matí ben aprofitat i motivador.