Lema curs 2018-2019

Els alumnes de 3r d'ESO han realitzat en l'assignatura de biologia les UDI (unitat didàctica intel·ligent) corresponents a la segona avaluació.

Durant la primera de les UDI han estudiat d'una manera pràctica en què consisteix una dieta saludable i per a fer-ho n’han dissenyat una de manera cooperativa. També van examinar les etiquetes dels aliments, posant especial atenció als conservants i additius i finalment realitzàrem una reflexió sobre les malalties relacionades amb una mala alimentació sobre les quals van fer un anunci publicitari per prevenir-la.

El desig d’aconseguir un clima de convivència adequat, que fomente la resolució pacífica i constructiva dels conflictes i el rebuig total i absolut de l’assetjament, ens mouen a plantejar el projecte que vos presentem.
Considerem l’espai de la tutoria com ideal per a treballar la prevenció dels conflictes i el foment de valors de convivència democràtica i igualitària.
Amb aquests objectius naix el projecte que ja ha passat pels nostres alumnes de secundària: prevenció de la violència i promoció de la convivència.

Els nostres alumnes de 4t d’ESO han visitat la 2a edició de la “Fira Universitaria” a la Devesa.

Dins del procés orientador en el que estem immersos, els alumnes han pogut rebre informació de primera mà de diferents Universitats i Instituts de Secundària.

A més, han pogut gaudir de xarrades com “Metodologia de treball a la universitat”, “Taller de lideratge, emprendeduria i innovació”, “Relació entre Art i Tecnologia a l’actualitat”, “La formació profesional; un objectiu de futur”,…

Ha estat un matí ben aprofitat i motivador.

Hui els nostres alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO estan al Parc Natural de la Font Roja d’Alcoi reforçant, a peu de camp, els continguts vistos en Biologia i Ciències de la Naturalesa.
Els alumnes de 3r i 4t visiten una llibreria amb la finalitat de regalar-se un llibre per al proper 23 d’Abril, dia del llibre.