El passat mes de febrer, els alumnes de 2n i 3r d’ESO del Col·legi Sant Andreu van gaudir de la seua primera immersió lingüística a un país de parla anglesa.

Broadstairs va ser la seua destinació, una xicoteta localitat costera al sud-est d’Anglaterra. Tota una setmana  va donar per a moments únics i irrepetibles.

Els alumnes van estar convivint amb una família anglesa per tal de millorar l’idioma i aprendre la seua cultura i estil de vida, tant diferents als nostres.

Tots els matins tenien assistien al centre escolar (Broadsatairs English Center) on tenien dues sessions de classes amb altres estudiants. A les 12 era l’hora de LUNCH i desconnectar un poc abans de les següents activitats ( observatory quiz, excursions a Canterbury, Ramsgate, Morgate).

L’hora de sopar era a les 18h, es reunien amb la seua família i aprofitaven per comentar el que havien fet durant tot el dia. Una vegada havien sopat, el centre anglés els tenia preparades activitats nocturnes fins les 21h , activitats com drama, streetdance, disco, barn dance..)

El dia gran del viatge va ser dijous que anaren a passar el dia a Londres, un dia fantàstic on visitaren el més característica de la capital anglesa: Londoneye, Houses of parliament, Big Ben, BuckighamPalace, Picadilly Center i el famós Harrods.

Va resultar ser tota una experiència tant a nivell lingüístic com personal: van aprendre, van viatjar, van riure, va gaudir.... un gran record per a tota la vida.