"Any 2020: Un virus anomenat APATICUS TOTATIL que fa que la gent estiga trista i apàtica ha començat a propagar-se per tot el món. Els científics han descobert que el contagi es produeix amb el mínim contacte. Per a poder avançar amb la investigació i trobar la cura a aquesta amenaça global necessiten la teua ajuda."
Els nostres alumnes de Secundària han despertat el dimarts 21 d'abril amb aquest missatge. Tenen una missió ben important que els portarà a salvar la humanitat. Amb tot el que han aprés durant el curs, hauran de superar diferents proves d'un Escape Room Virtual que els portarà a trobar la vacuna contra el virus Apaticus Totalis.
A la pàgina web poden trobar tota la informació de la missió, un vídeo de presentació, les instruccions i l'accés directe als jocs (cada cicle de Secundària en té un). De segur que ho aconsegueixen ben prompte!

imatge 1
imatge 2