L'objectiu fonamental d'aquest concurs és que els nostres alumnes desenvolupen la seua creativitat i imaginació per a veure i apreciar la relació que existeix entre les matemàtiques i el nostre entorn. La mateixa natura i les obres humanes contenen un mostrari ben extens de formes i conceptes matemàtics. Volem que els descobrisquen i siguen capaços de plasmar-los en una fotografia.

Es poden reflectir polígons, cercles, corbes variades, línies paral·leles, secants, angles, cossos geomètrics, gràfics estadístics, mosaics, simetries, expressions numèriques, etc.

BASES DEL CONCURS

El 1r Concurs de fotografia Leonardo de Pisa es regirà per les següents bases:

1. Podran participar tots els alumnes de Secundària del nostre col·legi.
  2. El tema de les fotografies serà el de la relació del nostre entorn amb les matemàtiques. Aquesta relació s'establirà a través del títol i d'una breu descripció (no més de mig foli) que es lliurarà juntament amb la fotografia.
  3. Es valorarà el contingut matemàtic i l'originalitat.
  4. Cada concursant podrà presentar una fotografia, i aquesta podrà ser tant en color com en blanc i negre.
  5. Els treballs s'enviaran per correu electrònic a: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.. En l'assumpte de l'email haurà de constar el nom de l'alumne i el curs al qual pertany. El termini de lliurament serà el comprés entre el 4 i el 15 de maig.
  6. Totes les fotografies podran ser publicades en el Facebook del col·legi i en la seua pàgina web.

GUANYADORS

• El jurat format pels professors de matemàtiques del centre, triarà una fotografia guanyadora de cada cicle d'ESO (una per als cursos de 1r i 2n d'ESO i una altra per a 3r i 4t d'ESO). El premi per als dos guanyadors serà un val de 40 euros per a comparar en comerços de L'Alcúdia Qualitat.
  • Les fotografies s'exposaran en la pàgina de Facebook del col·legi perquè entre tots es trie un tercer guanyador que serà el que compte amb més "m'agrada". El premi per a la fotografia guanyadora serà un val de 20 euros per a comprar en comerços de L'Alcúdia Qualitat.

Per a més informació podeu visitar la pàgina web del concurs.