Des de l'àrea d'Educació Plàstica, l'alumnat de segon i tercer curs d'ESO ha dut a terme un projecte molt emotiu. Des de l'assignatura se'ls va proposar una tasca que consistia a expressar, a través d'un dibuix lliure i una paraula, el sentiment d'ànim enfront de la situació actual que estem vivint. Aquest treball ha permès que l'alumnat expresse com se sent i com viu el confinament.

Amb les seues propostes s'ha creat un llibre amb el títol "Junts tot anirà bé" que romandrà al nostre col·legi i ens recordarà que tots units podem fer front a qualsevol realitat.

S'ha realitzat amb molta il·lusió i amb la finalitat de potenciar la imaginació, la creativitat i la intel·ligència emocional, afavorint també el desenvolupament de les capacitats perceptives, expressives i estètiques de l'alumnat.

Podeu vore tots els dibuixos a la pàgina web.