Lema curs 2020-2021

La innovació educativa és una constant al Col·legi Sant Andreu amb el propòsit d’aconseguir que els nostres alumnes assolisquen les competències de cada assignatura de la forma més divertida possible.

És per això que, donada la impossibilitat de fer treballs en grup i haver de mantindre la distància social, s’ha optat per buscar altres mètodes que motiven als alumnes a assolir els continguts.

Amb aquesta intenció durant el primer trimestre de biologia els alumnes han hagut de realitzar aquests treballs:

LA CÈL·LULA COMESTIBLE

El propòsit d’aquest treball era repassar les diferents parts de la cèl·lula eucariota, per la qual cosa van agafar diferents tipus d’ingredients que tingueren la forma apropiada. Amb aquestos van cuinar unes meravelloses cèl·lules comestibles.

TIKTOKS SALUDABLES

Aprofitant l’afició dels joves per aquest tipus d’aplicació se’ls va proposar que feren un vídeo en què mostraren la importància de tindre hàbits saludables per tal d’evitar malalties: la importància de rentar-se bé, de portar una dieta saludable, de fer exercici regularment, etc.

EXPERIMENTACIÓ

L’experimentació és una de les ferramentes més poderoses per tal que els alumnes adquirisquen un profund aprenentatge sobre la matèria. És per això que l’última tasca que se’ls va proposar consistia en donar-los una llista de materials (morter, got , cullera, dos caramels i agua) i un objectiu: calia demostrar utilitzant aquests materials la importància de mastegar adequadament els aliments. I, només amb aquestes instruccions, van ser capaços de dissenyar l’experiment. Series tu capaç de fer-ho?

#SantAndreuACasa

(Torna a llegir les actuacions que des del col•legi hem estat realitzant durant el confinament per als nostres alumnes i familiars)