Lema curs 2021-2022

Les matemàtiques formen part de la nostra vida quotidiana: pesar els fruits, comprar-nos la samarreta que tant ens agrada, saber quant de temps ens costa en arribar a qualsevol lloc on anem de vacances… Són alguns dels molts exemples que ens mostren la importància d'aquesta assignatura (tant amada per alguns com odiada per altres).

És aquesta versatilitat la que ens va inspirar per a crear el Concurs de Fotografia Matemàtica Leonardo de Pisa que aquest any ha celebrat la seua segona edició amb una gran participació per part dels nostres alumnes de secundària.

L'objectiu principal d'aquesta activitat és despertar la creativitat dels estudiants i fer-los conscients de la importància d'aquesta matèria per desenvolupar-se en la vida quotidiana.
En aquesta edició ens han tornat a sorprendre amb una gran varietat de fotografies que van des de l'ús de materials quotidians fins a la porta i els voltants de la nostra benvolguda església, passant per imatges de la natura i dels monuments del nostre municipi.

Aquests són els premiats amb 30€ per fer compres als comerços de l'Alcúdia:

• 1r CICLE: Ismael Ortega Abel per “Puerta al cielo”.
  • 2n CICLE: Hugo Martínez Machí per “Simetría al atardecer”.
  • FACEBOOK: Inés Perales Cerdán per la seua fotografia sobre costura.

Tots ells van ser escollits pel nostre il·lustre jurat i per tots els seguidors que van votar per les fotos a Facebook.

2guanyador 3guanyador1guanyador

Ací vos deixem l'enllaç de la web on es recullen aquestes obres d'art per tal que pugueu gaudir d'aquest magnífic treball.

#SantAndreuACasa

(Torna a llegir les actuacions que des del col•legi hem estat realitzant durant el confinament per als nostres alumnes i familiars)