Lema curs 2021-2022

Estimades famílies:

Ja ha arribat setembre i amb ell l'inici d'un nou curs.
Un any més, ens enfrontem a nous reptes amb nous projectes i objectius per aconseguir traure el millor de cadascú. Sempre amb entusiasme, il·lusió i com no, esforç.

Donem la benvinguda a les famílies que s'incorporen per primera vegada a la nostra comunitat educativa i els desitgem una molt bona estada.

Inici de classes i horari 1r dia de classe

Les classes comencen el dijous 9 de setembre i l'horari per a aquest primer dia és el següent:

• 1r ESO: de 9:30h fins 13:30 h.
  • 2n, 3r i 4t ESO: de 10h fins 13:30h.

Els horaris de tot el curs els donarà cada tutor en classe. A més, es repartiran els llibres de text de totes les àrees. RECORDEM que haureu de portar la motxilla per tal de dur-los a casa i posar el folre.

Aquest curs, cada alumne entregarà una fotocòpia del SIP al seu tutor. El termini és fins el 15 de setembre.

C:UsersusuarioDesktopEMOCIONSINICI CURS.jpeg

Atentament,

Equip docent ESO

#SantAndreuACasa