Lema curs 2022-2023

Els alumnes de 1r d’ ESO, dins de l’àmbit sociolingüístic, han estat realitzant una activitat on han pogut posar en pràctica els coneixements que han anat adquirint tant a l’àrea de Geografia i Història com a l’ àrea de Valencià al llarg del primer trimestre. El treball per àmbits consisteix a desenvolupar un treball o projecte per connectar els aprenentatges associats a cadascuna de les disciplines que conformen l’ àmbit.

L’ activitat realitzada porta per títol Xiquets del món i forma part d’una unitat didàctica anomenada Coneixem la terreta, i és que terreta...no hi ha cap com la nostra, però cal anar més enllà i conèixer tots els territoris i la situació en què es viu en cadascun d’ aquestos: situació geogràfica, clima, relleu, població, economia, gastronomia, flora, fauna, tradicions i costums.

A cada alumne se li ha assignat un país i l’ha treballat a fons per tal de transmetre als seus companys a l’aula on es troben eixos països, com són i en quines condicions viuen els xiquets en cadascun d’ aquestos. Han aprés a buscar informació, seleccionar els elements destacables i exposar les dades seguint un ordre per tal de redactar textos descriptius utilitzant els recursos lingüístics adients.

També han aprés a diferenciar els tipus de mapes i la seua representació i, a més, han anat configurant un mapa a l’ aula amb part dels continguts adquirits com podeu veure a les imatges.

#SantAndreuACasa

(Torna a llegir les actuacions que des del col•legi hem estat realitzant durant el confinament per als nostres alumnes i familiars)