Aquesta primera setmana de setembre, el claustre del nostre centre ha preparat l'inici d'aquest atípic curs seguint les indicacions de la Conselleria d'Educació i de les autoritats sanitàries.
S'han adequat les aules; s'han organitzat i senyalitzat els espais i les instal·lacions dels nostres edificis; i s'ha penjat cartelleria informativa i prescriptiva.
També s'han fet reunions amb els familiars de tots els nivells de les tres etapes educatives i amb el següent enllaç (https://www.canva.com/design/DAEGGDkZyEQ/view?utm_content=DAEGGDkZyEQ&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=viewer)compartim una presentació amb horaris d'entrades i eixides, protocols i links d'interés.
BENVINGUT EL CURS 2020-21!!
ESTEM PREPARATS!! AMB L'AJUDA DEL NOSTRE SENYOR I TOTS UNITS HO SUPERAREM RESPONSABLEMENT!!