Noticias

L’alumnat de primer de primària hem retrocedit en el temps uns quants milions d’anys per a conéixer els dinosaures.

És de gran importància promoure la lectura perquè llegir fomenta la imaginació, la intel·ligència, la capacitat d’expressió, la concentració i enriqueix el nostre vocabulari.

Un any més, ens enfrontem a nous reptes amb nous projectes i objectius per aconseguir traure el millor de cadascú. Sempre amb entusiasme, il·lusió i com no, esforç.

En aquesta primera setmana del mes de gener, hem posat en marxa “l’atelier de la llum”, un taller emmarcat en la pedagogia de la llum….

Ja fa uns anys, 4 cursos en concret, que posarem en marxa a les nostres aules el Programa Emocional, amb el principal objectiu de desenvolupar la competència emocional dels nostres alumnes.

Des de l’àrea de Llengua castellana i literatura, els i les alumnes de 3r d’ ESO han treballat aquest contingut d’una forma diferent.

Els alumnes de 5é i 6é de Primària hem treballat al llarg del 1r Trimestre, dins de l’àrea d’Arts and Crafts, la Unitat CLIL: DALI, PAINT ME A DREAM.

Els alumnes de 4t de primària han realitzat un projecte d’Aprenentatge Servei (ApS) anomenat “APRENEM AMB PINTORS” en les àrees de Lengua i Arts & Crafts.