Lema curs 2018-2019

Aprenem a pensar amb “Rutines de pensament” i “Mapes mentals”.

David Perkins: “L’aprenentatge per a la comprensió consisteix més a aprendre a patinar que en aprendre sobre patinatge”

Doctor en Matemàtiques i Intel·ligència Artificial a l’Institut de Tecnologia de Massachusetts. Membre fundador de “Project Zero” a la Facultat d’Educació de la Universitat de Harvard.

“L’educació actual passa per un moment molt especial; de crisi i oportunitat. Durant molt de temps, en gairebé tots els entorns educatius, ens han educat per als coneixements establerts. Però avui ens enfrontem a un món de globalització, en què les millors oportunitats laborals exigeixen raonament i col·laboració sofisticats.

Un nou món en el qual el vell model educatiu no funciona molt bé. Necessitem educar per allò desconegut “.

 Robert Swartz:  “Cal ensenyar a pensar més que a memoritzar” – Robert Swartz

robert swartz

Robert Swartz és el director del NCTT, The National Center for Teaching Thinking, USA. És Doctor en Filosofia, graduat a la Universitat de Harvard i professor emèrit a la Universitat de Massachusetts a Boston. Ha treballat per més de vint anys amb educadors de col·legis i universitats al voltant del món desenvolupant i impartint cursos de formació professional sobre la infusió del pensament crític i creatiu en els continguts curriculars.

ENLLAÇOS

educamos
facebook
parròquia
Educació física

SoundCloud Album Record

Escoltant

Cançó del curs - Himno de Colegios Diocesanos
Dades de contacte
Pl. Constitució, 5 45250 L'Alcúdia
secretaria@colegiosanandres.es
96.254.02.82