Lema curs 2017-2018
  • El Col·legi Sant Andreu Apòstol de l’Alcúdia és un Col·legi Diocesà que neix i es desenvolupa per educar des de l’Evangeli a les noves generacions .

El nostre model és Crist ; aspirem a semblar a ell :

« Jo sóc el camí , la veritat i la vida . Ningú no arriba al Pare si no és per mi » ( Jn 14,6 )

Mitjançant un equip de professionals competents i compromesos amb la filosofia del centre , pretenem educar integralment des d’aquest model cristià , donant oportunitats als canvis que es donen en la nostra societat .

• Formar ciutadans crítics , responsables i respectuosos amb la societat i amb el medi en què viuen.
    • Educar integralment , considerant l’ésser humà com un tot : cognitiu , emocional , físic, espiritual i social.
    • Augmentar el grau de satisfacció de les famílies amb l’educació que reben els seus fills.
    • Seguir comptant amb professors amb vocació i professionalment competents.
  • Les nostres accions pretenen el desenvolupament dels següents valors:

• Respecte i tolerància per mantenir una convivència pacífica.
    • Igualtat i equitat en el tracte cap a tots els membres de la nostra comunitat educativa.
    • Responsabilitat , esforç i honestedat com a base de desenvolupament a tota la feina que demanem als nostres / as alumnes.
    • Cooperació i autoconfiança en el desenvolupament dels projectes que treballarem curs rere curs.
    • Fe, esperança i caritat com a pilars fonamentals per al desenvolupament espiritual dels nostres / as alumnes / as.
    • PROFESSORAT COMPROMÈS i estable.
    • Oferta de tots els nivells educatius OBLIGATORIS en un sol col·legi.
    • Promoció contínua d’un CLIMA DE CONVIVÈNCIA PACÍFICA.
    • Gran importància a la ATENCIÓ INDIVIDUALITZADA i tutoritzada dels / les alumnes / es.
    • TRACTE PERSONALITZAT a les famílies.
    • Famílies coherents amb l’estil educatiu del centre.
    • Compromís amb l’atenció a la diversitat.
    • Entorn cèntric i segur.
    • Recerca de la MILLORA CONTÍNUA.

EL NOSTRE PROJECTE

Cançó del curs - Haced lo que Él os diga